Thursday 29 December 2011

testimoni WSR vs ZURIAT

Alhamdulillah kerana bertemu dengan anugerah hebat alam semulajadi (WSR). Walaupun saya berlatarbelakang dengan PERUBATAN MODEN namun saya mengamalkan traditional dan complementary medicine untuk penjagaan kesihatan lebih-lebih lagi untuk menjaga keharmonian rumahtangga. Saya bukan MUDAH untuk mengambil sembarangan produk-produk di pasaran kerana kebanyakan memberi kesan pada HATI dan BUAH PINGGANG.

Saya yakin untuk mengambil produk ini kerana ia semulajadi dan pengamal-pengamalnya (WSR) sudah LEBIH 10 TAHUN tidak menunjukkan kesan negatif. Insya'Allah. Sekarang ini saya sedang hamil 9 bulan anak ke-4. Pada mulanya saya berkongsi WSR dengan kakak ipar yang tidak dikurniakan zuriat. Niat untuk berkongsi tercetus ketika selesai solat hajat di HILIR ISMAIL MEKAH ketika kami mengerjakan umrah pada Feb 2010.

Alhamdulillah doa yang selalu saya ungkapkan semoga Allah memberikan saya rezeki yang luas, ilmu yang bermanfaat dan sihat tubuh badan dimakbulkan dengan saya mendapat tawaran sambung sarjana dan PHD serta mengandung pada ketika itu. Sepanjang kehamilan kali ini, saya juga lebih bertenaga dan keputusan peperiksaan baru-baru ini juga sangat menggembirakan saya. Hubungam dengan suami dan keluarga juga bertambah baik...Insya'Allah."

Dr. Ummu Hany, Kajang. HP: 012-2886790

No comments:

Post a Comment