Thursday 29 December 2011

TESTIMONI WSR 1

"Saya tidak pernah sangka akan bertemu dengan Kak Lin (Pakar Perunding WSR). Pertemuan saya adalah secara kebetulan iaitu semasa seminar NLP. Itupun diperkenalkan oleh seorang kawan. Benda yang baik dan hebat pasti mudah tersebar. Alhamdulillah saya terus ingin mencuba tanpa banyak soal.

Setelah beberapa hari memakan WSR, saya dapat rasakan perbezaan ketika "bersama" suami. Saya rasa ketat, 'bergetah' dan tidak sakit. Saya juga bertanya pendapat dari suami. Apa yang membahagiakan diri apabila suami beri komen positif dengan mangatakan saya macam ANAK DARA dan BEST dengan kemutan. Alhamdulillah saya dengan perubahan ini. Almaklumlah saya sudah mempunyai 3 orang cahayamata.

Apa yang penting kita perlu yakin dan sentiasa berfikiran positif. Terima kasih WSR. Saya SAAAYANG WSR. Terima kasih Ya Allah. Akhir kata, segala yang baik itu datangnya dari Allah dan yang buruk itu datangnya dari diri saya sendiri."

Pn Ira, 30 tahun. HP: 013-4264090
Berasal dari Jitra Kedah. Menetap di Nibong Tebal, Pulau Pinang.


No comments:

Post a Comment