Thursday 29 December 2011

TESTIMONI WSR 10

Puan ZM:
Aku kahwin awal, di usia 24thn ini aku baru saja melahirkan anak yg ke4, semuanya perempuan! Suamiku mahukan anak lelaki! Kebelakangan ini kurasakan suamiku agak 'dingin'..Aku rasa cepat letih, tahu2 sajalah terpaksa mengurus 4 org anak yg masih kecil..setiap kali selepas bersama suamiku kelihatan tidak 'puas'. Aku sgt susah hati disebabkan suamiku juga masih muda dan kehidupannya di tempat kerja dikelilingi dgn ramai gadis2 cantik belaka.

Apabila aku berjumpa Dr K, setelah melakukan pemeriksaan, Dr K mendapati bahawa vagina ku sgt 'loose'; beliau telah memperkenalkanku dgn WSR! Dgn IZINNYA masalahku selesai!! Aku dapat merasakan vagina ku kembali 'ketat', kemutanku menjadi lebih power; sekarang suamiku sudah tersenyum setiap kali bersama! klu dulu 2x sebulan pun belum tentu, sekarang 2hari sekali mesti suamiku menginginkn ku!!
 

No comments:

Post a Comment