Thursday 29 December 2011

TESTIMONI WSR 4

"Alhamdulillah. Kini saya berasa begitu yakin dan bangga dengan diri saya dalam melaksana kewajipan sebagai seorang isteri mithali. Sebelum ini, selepas 13 tahun mendirikan rumahtangga dan memiliki 4 orang cahayamata saya tercari-cari produk yang dapat membantu saya utk membuat suami lebih sayang dan tak nak berenggang walau sekejapan.

Kini setelah saya menemui Kemut2... Suami begitu teruja, katanya sayalah isteri yg paling luar biasa kehebatannya!! Bukan saya nak berlagak atau riak, tapi saya rasa ini adalah tanggungjawab dan kewajiban saya untuk berkongsi sesuatu yang baik kepada wanita-wanita lain.

Belum cuba belum tahu. Bila sudah cuba anda pasti bersetuju dengan apa yg saya katakan adalah realiti bukan fantasi!"


Hanny Julia, HP: 019-2260677/ 03-41072234
Pengasas Tajrii Spa

No comments:

Post a Comment