Thursday 29 December 2011

TESTIMONI WSR 7

"Terima kasih kepada Lin, terima kasih Allah saya diperkenalkan dengan ubat yang hebat ini. WSR begitu simbolik nama yang diberi sehebat khasiat dan manfaatnya kepada semua kaum hawa, hampir 18 bulan saya mengamalkannya teringat sewaktu mula-mula bertemu dengan WSR, hati terdetik tidak yakin dengan khasiat-khasiat yang dikabarkan oleh Kak Lin maklumlah saya mengaku "Saya Orang SAINS". Namun kerana sayangkan Kak Lin cuba juga, masa berlalu tanpa saya sedari orang di sekeliling mula memerhati, mengamati dan memperkatakan setiap perubahan pada diri saya termasuk suami, sahabat dan pesakit-pesakit saya.

Kesannya... WAH! MASYAALLAH! Tiada kata yang dapat saya gambarkan secara ringkas. Sekarang saya amat bahagia bersama suami, semakin dekat dan mesra dengan teman-teman dan "pesakit terpilih" saya, respon dari teman-teman dan pesakit terpilih saya amat menakjubkan dan saya bersyukur sangat-sangat pada Allah kerana melalui WSR ini sampai kepada mereka dan segala masalah mereka (seperti keputihan, kurang bernafsu pada suami, sakit bila bersama suami, muka kusam, badan tak menggiurkan, badan letih dan sakit-sakit, haid tidak teratur, masa haid menyakitkan, haid yang berbau busuk, pendarahan haid yang banyak, alhamdulillah semuanya telah berkurangan dan juga ada yang sembuh sepenuhnya.)

Insya'Allah. Teringat kata-kata pesakit saya "doktor ubat ini macam magik la... hehehe. " MasyaAllah terima kasih Allah di atas kekuasaanMu. Terima Kasih WSR Alhamdulillah."
Dr Maziah, Selangor. HP: 019-6140822

No comments:

Post a Comment