Thursday 21 July 2011

Part I: Testimoni CCPP

Antara testimoni pengguna CCPP yang berjaya..

Nattassha DhiaDarwisy testimoni saya sebelum jual kepada rakan2 yang lain:
1) within 1 week consume tumit kaki merekah da semakin balik
2) dalam tempoh sebulan +, parut2 strech marks bersalin (macam cacing2 merah) dah hilang.. dah jadi hampir senada ngan kulit asa...l..
3) senang lawas pembuangan air besar..
4) walaupon ade migrain, saya tak sakit kepala minum CCPP..
5) cepat kenyang..
6) bertenaga sepanjang hari.. walaupon hanya tido 3 JAM sehari..
7) yang paling penting, dalam masa tak smp 4 bulan cosume CCPP... I'M PREGNANT !!! syukur..

August 16, 2010 at 4:32pm
 
Norrazidah Fardalina:ni ieda punya testimoni plak...
Seminggu selepas menggunakan ccpp..ieda rasa bertenaga dah hilang rasa2 lesu dan kurang bertenaga kalau x asal masuk kete je sempat la lelap sekarang siap bole segar lagi xlagi rasa nak tdo awal 9.30 mlm..se...karang siap bole berjaga sampai pukul 12 dan bangun pukul 6.00 pagi..perubahan kat anggota badan same macam sha strecth mark semakin hilang dan paling penting tumit kaki ku yang sering keras2 ni dah hilang cantik merah mcm anak dara...huhuhu..

Setelah masuk hari ketiga berpuasa ni plak...hrp2 kawan cube la yer sbb ieda bersahur dengan ccpp dan Alhmamdulillah selepas berbuka pun mata masih tidak kuyu seperti tahun2 lepas..siap tido pukul 11.30 bangun 4.30 pagi untuk masak sahur..oh ye..ieda masak sendiri yer tuk berbuka juga...
August 16, 2010 at 4:34pm
 
Qasih Dyana:
my testimony...
1stly of course la d energy(mcm men treasure island plak) hehehe..especially bln posa nie kn xla ltih n lesu je..blk dr opis leh msk utk bebka,g trawih...
2nd dna de skit pngang sbb dlu pnh injured msa men bola jaring,so now a...lhamdulilah dh kurang ckit sakit pngang 2 n hopefully ccpp can recover d pain...
3rd skit kpla jgk dh kurang lgpun mnum ccpp dr cocoa not from coffee,coffee nie de kafein 2 pnyebab skit kpla...
4th rmbut pun kurang dh gugur...
5th rsa pun cedap..rsa mcm nk amik 3/4x shari hihihihi,tp dh posa mnum time sahur n bebuka je..
6th cpt knyg gak leh gnti cereal 4 my bfast...

slen sesuai utk ibu2 berkerjaya,ccpp sesuai gak utk student2 IPTA/IPTS klau sek men xbrape sure ar leh mkn k x...student kn nk study,wat asgnment,tutorial,pas 2 de pjek,stay at night 4 quizes,midterm,exam so it so good 2 student 2...dr dok mnum pearl cafe/kcip fatimah 2 bek amik ccpp..hihihi
August 16, 2010 at 4:38pm
 
Nurain Armein:taSha. dh rasa PENANGAN ccpp!.GREAT!!
August 16, 2010 at 4:38pm
 
Intan Syarini Azmi:i bru try 2 kali..semalam n today..hari tu x try lg coz i nak pregnant..tp x de rezeki lagi :) so,bru try..alhamdulillah..bole focus time keje..x ngantok!tu yg best tu..will wait until 1 mth,then i will drop my comment!thanks sha!hrp2 pasni i pulak dapat good news ;) - sekarang dah pregnant 4 bulan+..
August 16, 2010 at 4:39pm
 
Nurul Naim:
testimoni utk
saya: yg malas nk pakai losyen utk kulit kaki
CCPP mmg dh terbukti mengurangkan tumit merekah
saya: yg susah buang air
...CCPP mmg membuatkan saya tak missed masuk toilet... rase mcm buang segala yg tak patut ade dlm perut tu... leg...a sgt...
lagi:
- saya rase bertenaga, tidor kejap pun dh segar mcm tido 8jam
-kandungan CCPP yg ade kacip fatimah pun senang kan saya, tak payah ade seperate pil KF pulak... mmg ade kesan KF tu...
-kulit anak saya pun gebu... saya breastfeed baby saya
- lain2 nanti saya ingat saya tulis
-itu kesan yg ketara utk saya, yg lain mungkin soon ;)
bagus la CCPP ni, cuba la... tak mahal pun, rase mcm minum 3 in 1 nescafe je... bukan minum ubat pun...;)
August 16, 2010 at 4:42pm

1 comment:

  1. Salam...

    Kalau org merancang(ambil perancang) sesuai ker ambik CCPP nie ek?

    TQ

    ReplyDelete