Saturday 23 July 2011

Khasiat & Kegunaan MAB

·         Merancang Keluarga
Merawat keputihan
Awet muda
Memelihara peranakan
Membuang darah kotor melalui period
Menambah tenaga
Teraturkan period
Mencantikkan kulit/menegangkan payudara
Mengawal berat badan
Melawaskan buang air besar
Memulihkan/melambatkan monopaus
Menstabilkan hormon wanita
Melancarkan peredaran darah
Mengawal kolestrol dalam darah
Ikhtiar utk mendapatkan zuriat


LAIN-LAIN KEGUNAAN MAB:
·     MELAMBATKAN MONOPAUS/MENGEMBALIKAN PERIOD BAGI ORANG YANG TELAH MONOPAUS
·    Dengan mengamalkan MAB, anda tidak akan monopaus di usia yang terlalu awal aiatu sekitar 40an. Biasanya hormon kewanitaan dikeluarkan oleh otak kita dengan aktif pada usia remaja sehinggalah sekitar usia 30an, disebabkan faktor usia, stress dan tekanan hidup, otak kita menjadi kurang berkupayaan merembeskan hormon tersebut untuk badan, jika masalah ini tidak diatasi dengan baik kita menjadi cepat tua dan akhirnya mempercepatkan monopaus.Keadaan ini akan menimbulkan kesan yang tidak baik dalam hubungan rumahtangga. Hubungan seksual juga menjadi tidak harmoni. InsyaAllah dengan mengamalkan MAB masalah tersebut dapat di atasi dengan baik

MAB UNTUK IKHTIAR ANAK
Biasanya orang yang mempunyai masalah period/senggugut adalah sukar untuk mengandung. berkemungkinan orang seperti ini mempunyai masalah dalaman pada peranakan seperti terdapatnya blocking pada peranakan seperti period tak keluar habis/keputihan. Keadaan seperti ini akan menghalang perjalanan sperma lelaki menuju ke rahim untuk bercantum dengan benih perempuan. Dengan mengamalkan MAB, ianya mengeluarkan blocking tersebut supaya perjalanan sperma menjadi lancar. Dengan itu proses penghamilan akan lancar.

SESUAI UNTUK PEREMPUAN BERUMUR/WARGA EMAS
MAB ini bukan sahaja untuk wanita muda malah ianya sesuai kepada waita yang berumur 50an ke atas. Bagi golongan berumur/warga emas ianya tidak dapat mengembalikan period lagi, cuma hanya boleh mendapat khasiat2nya seperti melancarkan peredaran darah, memberi tenaga, lawas, menghilangkan kebas2 dan sebagainya.

No comments:

Post a Comment